Podmínky
- Podrobnosti
- Podrobnosti
- Kategorie: Uncategorised
- Zveřejněno: 15. 6. 2013 22:58
- Napsal Tomáš Musil
- Zobrazení: 17874
Obchodní a reklamační podmínky
1.
PŘEDMĚT SMLOUVY
1.1. Poskytovatel se zavazuje k poskytování sjednaných služeb v oblasti výpočetní techniky zahrnující servis, údržbu, instalaci programového vybavení a informačních technologií, za což se objednatel zavazuje platit poskytovateli sjednanou úplatu, to vše za podmínek a v rozsahu stanovených touto smlouvou.
1.2. Poskytované služby budou poskytovány poskytovatelem v rozsahu vybraného programu služeb dodavatele nas základě provedené elektronické objednávky objednatelem (dále jen „služba“).
1.3. Specifikace objednané služby je uvedena v ceníku poskytovatele a objednávce
1.4. Provedené služby budou evidovány v elektronickém systému helpdesk do kterého mají přístup oprávnění pracovníci objednatele.
1.5. Služby požadované objednatelem nad rámec programu, budou poskytovatelem poskytnuty na základě vzájemné dohody za cenu dle ceníku servisních služeb poskytovatele platného ke dni doručení objednávky poskytovateli, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Ceník servisních služeb je veřejně přístupný na internetových stránkách poskytovatele - www.eabm.cz.
2.
TERMÍN PLNĚNÍ A MÍSTO PROVÁDĚNÍ SLUŽEB
2.1. Služby dle této smlouvy se zavazuje poskytovatel provádět vzdáleným elektronickým způsobem a pokud to situace vyžaduje tak výjezdem na pracoviště objednatele.
2.2. Pokud pracoviště objednatele je vzdáleno od provozovny poskytovatele, na adrese U staré pošty 45, F-M více než 20 km, je objednatel povinen zaplatit poskytovateli náhradu cestovní nákladů, a to ve výši 8,- Kč bez DPH za každý 1 km přesahující tuto vzdálenost.
2.3. Sjednané služby nad rámec zvoleného programu budou prováděny jak v místě objednatele, tak v místě poskytovatele dle konkrétní dohody smluvních stran.
3.
CENA SLUŽEB
3.1 Cena za poskytování služeb v rozsahu programu zvoleného objednatelem je uvedená v elektronické objednávce
3.2. Cena za poskytování služeb dle zvoleného programu nad rámec sjednaných hodin programu je uvedená v elektronické objednávce. Výkazy práce v systému helpdesk jsou evidovány za každých započatých 15 minut.
4.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Splatnost ceny dle čl. 3 této smlouvy je sjednána na dobu 14 dnů od vystavení příslušné faktury.
4.2. Fakturu k vyúčtování ceny služeb podle této smlouvy je poskytovatel oprávněn vystavit nejdříve prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, za nějž cena služby poskytovateli náleží.
4.3. Fakturace probíhá výhradně elektronicky a jsou zasílány elektronickou poštou. Faktura i report helpdesk jsou ve formátu PDF a elektronicky podepsány.
5.
PROVÁDĚNÍ SLUŽEB
5.1 Smluvené služby musí být provedeny v souladu s příslušnými ČSN a ostatními závaznými předpisy a nesmí mít žádné vady či nedodělky, které by bránily provozu a musí plně vyhovovat požadavkům objednatele, přičemž poskytovatel prohlašuje, že je oprávněn dodat software chráněný autorským zákonem.
5.2 Provádění služeb podle této smlouvy bude sledováno na základě reportů ze systému helpdesk. Tento dokument zároveň slouží k měsíčnímu vyúčtování provedených prací.
5.3 Pracovníci poskytovatele jsou proškoleni za protipožární opatření a opatření BOZ.
5.4 Pracovníci poskytovatele byli poučeni o povinnosti mlčenlivosti o informacích uložených v elektronické podobě na nosičích objednatele a o tom, že tyto informace nesmí zpřístupnit neoprávněným subjektům nebo je využít pro sebe.
5.5 Úpravy softwarového a hardwarového charakteru mající vliv na chod organizace a to v denních, nočních i víkendových hodinách budou hlášeny předem a to minimálně 48 hodin odpovědné osobě objednatele.
5.6 Poskytovatel dále bude objednateli pravidelně navrhovat (minimálně 1x ročně) řešení vedoucí ke zlepšení funkčnosti IT objednatele.
6.
PODMÍNKY
6.1.Poskytovatel se zavazuje k servisní odezvě v místě objednatele nebo vzdáleným způsobem dle priority zásahu:
Priorita 1: do 4 hodin
Priorita 2: do 24 hodin
Priorita 3: do 5-ti pracovních dnů
od nahlášení v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. Poskytovatel dále povede některé úkoly jako projektové vedoucí ke zlepšení funkčnosti, nebo infrastruktury IT objednatele.
7.
SPOLUPRÁCE OBJEDNATELE
7.1. Objednatel se zavazuje ke spolupráci při prováděných pracích.
7.2. Objednatel zajistí v případě servisu poskytovateli přístup do jednotlivých objektů a oprávnění ke vstupu do objektů.
8.
SMLUVNÍ POKUTY
8.1. V případě prodlení poskytovatele s provedením služeb podle této smlouvy od stanovené lhůty dle bodu 6.1 této smlouvy je objednatel oprávněn požadovat po poskytovateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 500,- Kč bez DPH za každou hodinu prodlení maximálně však 5000,- Kč bez DPH.
8.2. Pro případ prodlení objednatele s placením ceny poskytnutých služeb podle této smlouvy je poskytovatel oprávněn požadovat po objednateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení se splněním této povinnosti.
8.3. Všechny informace patřící kterékoliv ze smluvních stran, jež jsou součástí tohoto smluvního vztahu, nebo s nimiž se kterákoliv smluvní strana při poskytování služeb podle této smlouvy seznámí, jsou považovány za důvěrné a je možno je poskytovat třetím stranám jen se výslovným předcházejícím souhlasem dotčené strany.
Dotčená strana má nárok na náhradu škody.
9.
TRVÁNÍ SMLOUVY
9.1. Tato smlouva je sjednána na dobu neurčitou počínaje uzavřením této smlouvy.
9.2. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu ukončit písemnou výpovědí doručenou druhé smluvní straně ve výpověďní lhůtě v trvání 3 měsíců. Výpověďní doba počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, v němž byla výpověď doručena druhé smluvní straně.
10.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Tato smlouva byla uzavřena elektronicky. Objednatel vyslovil souhlas se všemi body potvrzením těchto podmínek při elektronickém objednání služby
10.2. Další změny a doplňky této smlouvy jsou možné jen písemnou formou.
10.3. Pokud není ve smlouvě výslovně uvedeno jinak, řídí se smluvní vztah ustanovením zák. č. 513/1991 Sb. v platném znění.
10.4. Veškeré písemnosti se doručují osobně nebo doporučenou poštou na adresy smluvních stran uvedených v záhlaví této smlouvy nebo na jinou adresu prokazatelně oznámenou druhé smluvní straně. V případě nedoručení doručované zásilky na adresu smluvní strany uvedenou v záhlaví této smlouvy nebo na jinou adresu prokazatelně oznámenou odesílateli, má se za to, že tato písemnost byla marným uplynutím desátého dne od uložení písemnosti u provozovatele poštovních služeb doručena, a to i v případě, že se o uložení adresát nedozvěděl.
V Praze dne 1.6.2013