Správa uživatelských zařízení

PC, notebooky, tablety, telefony a periferie jako tiskárny, čtečky, EET, skenery apod. jsou obvykle považovány za jednoduché, lehce nahraditelné a nejméně důležité technologické části IT.

PC, notebooky, tablety, telefony a periferie jako tiskárny, čtečky, EET, skenery apod. jsou obvykle považovány za jednoduché, lehce nahraditelné a nejméně důležité technologické části IT.

Opak je však pravdou. Bez kvalitního a funkčního uživatelského zařízení, nemůže dnes Váš zaměstnanec vykonávat téměř žádnou činnost. V dnešní době složitých systémů, aplikací, různých systémových propojení a cloudu je důležitá odborná pomoc našich techniků.

Správa uživatelských zařízení zahrnuje:

  • Telefonickou podporu uživatelů
  • Vzdálený servis za asistence uživatele
  • Opravy chyb operačního systému
  • Bezpečnostní ochranu
  • Preventivní údržbu (Čištění PC, kontrola zařízení, defragmentace apod.)
  • Správu instalovaných licencí
  • Zajištění sdílení periferních zařízení
  • Informace o nových verzích
  • Opravy HW
  • Školení uživatelů
  • Správa mobilních zařízení